مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-04سياسي

رسیدگی بیش از 7 هزار پرونده دعاوی در هیأت های تشخیص البرز


معاون روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از رسیدگی بیش هفت هزار پرونده دعاوی در هیأت های تشخیص استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عطاالله شیرایی، معاون روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه، با ارایه گزارش عملکرد شش ماهه مدیریت روابط کار استان، از رسیدگی بیش هفت هزار پرونده دعاوی در هیأت های تشخیص در شهرستان های استان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال بیش از شش هزار دادخواست های بدوی در شعبات رسیدگی به دعاوی و اختلافات کارگری و کارفرمایی اعلام وصول شده است و تعداد 5700 دادنامه در هیأت های تشخیص شهرستان های استان صادر شده است.

شیروانی در ادامه با اشاره فعالیت های شبانه روزی اعضای هیأت های تشخیص و حل اختلاف در استان البرز گفت: از میان هفت هزار پرونده مطرح در هیأت های بدوی تشخیص، تعداد 1600 پرونده جهت تجدیدنظر خواهی به شعبات حل اختلاف ارجاع و در این شش ماهه 1450 پرونده رای صادر و الباقی نیز در حال بررسی است.

معاون روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه با اشاره به تایید 9 مجموعه برای طرح های طبقه بندی مشاغل شرکت های خدماتی، گفت: در شش ماهه نخست سال علاوه بر تایید 9 شرکت در خصوص طبقه بندی مشاغل شرکت های خدماتی، در خصوص موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی بیش از 7 هزار پرونده دعاوی در هیأت های تشخیص البرز

رسیدگی بیش از 7 هزار پرونده دعاوی در هیأت های تشخیص البرز