مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:422022-10-04سياسي

قوانین ویژه اینستاگرام برای ایران!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه های اجتماعی در دنیا پس از سال های طولانی و بلاتکلیفی قانون گذاران با حدود مسوولیت آنها، اکنون و به شکلی آشکار چه در سطح بین المللی و چه در سطح حکمرانی سایبری کشورها، - مرتضی ربانی در یادداشتی برای خبرگزاری دانشجو نوشت:مسئولیت پذیری پلتفورم ها در قبال محتوای منتشره، به ویژه پس از ماجرای ترامپ و انتخابات آمریکا، شکل جدی تری به خود گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه های اجتماعی در دنیا پس از سال های طولانی و بلاتکلیفی قانون گذاران با حدود مسوولیت آنها، اکنون و به شکلی آشکار چه در سطح بین المللی و چه در سطح حکمرانی سایبری کشورها، ملزم به رعایت حدود و مسوولیت های مشخصی هستند.

مسوولیت پذیری پلتفورم ها در قبال محتوای منتشره، به ویژه پس از ماجرای ترامپ و انتخابات آمریکا، شکل جدی تری هم به خود گرفت.

به طور کلی امروز حدود مسوولیت شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در دو سطح بین الملل و ملی تعریف می شود.

در سطح بین الملل، پلتفورم ها ملزم به رعایت و اعمال محدویت های روشن و آشکار در خصوص مسایلی نظیر کودک آزاری، ترویج خشونت و تروریسم، خرید و فروش سلاح، مواد مخدر، اخبار جعلی و دیگر مسایلی از این دست هستند و به شکل لحظه ای ملزم به شناسایی این موارد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین ویژه اینستاگرام برای ایران!

قوانین ویژه اینستاگرام برای ایران!