مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-04سياسي

هدف دشمن از اغتشاشات ریشه کن کردن اسلام در کشوراست


رییس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: هدف دشمن در اغتشاشات اخیر ریشه کن و بی خاصیت کردن اسلام در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ، فعال آذر رییس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی فعال اذر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر رخ داده در کشور به اهمیت وحدت بین اهل سنت و شیعه بیش از پیشتر افزایش یافته است .

وی ادامه داد: طی اتفاقات اخیر دشمنان به طور مستقیم به ساحت مقدس پیامبر اعظم شأن اسلام و قرآن و مساجد توهین کردند و این اقدامات نشان دهنده این است که هدف اصلی دشمن ریشه کن و بی خاصیت کردن اسلام است.

فعال آذر تصریح کرد: دشمنان توانسته اند در غرب دین اسلام را بی خاصیت و ریشه کن کنند و در حاضر دنبال این موضوع هستند که اسلام شرق را نیز همسو با غرب ریشه کن کنند و این افراد با دین اسلام مخالف هستند.

وی ادامه داد: لازم است مردم و ملت جمهوری اسلامی به طور روشن فکرانه و با بصیرت بیشتر در برابر این اغتشاشات و افراد معاند و مبارزه با صهیونیزم جهانی، روز چهارم ، پیامبر اعظم قرآن و اهل بیت، محور اتحاد امت اسلامی، روز پنجم پیامبر اعظم و تکریم مقام شهدا و ایثارگران، و روز آخر پیامبر اعظم نماز جمعه، مسجد و روحانیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن از اغتشاشات ریشه کن کردن اسلام در کشوراست

هدف دشمن از اغتشاشات ریشه کن کردن اسلام در کشوراست