مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:072022-10-04سياسي

موضع گیری برخی سلبریتی ها مصداق نان خوردن و نمکدان شکستن است


عضو هیات علمی دانشگاه کردستان گفت: در هیچ جای دنیا افرادی که تریبون در اختیار دارند و از سفره آن نظام ارتزاق کرده و به جایگاه هایی رسیده اند علیه حاکمیت موضع گیری نمی کنند که امروز برخی سلبریتی های ما اینچنین موضع می گیرند.

- دکتر علی محمدپناه در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مسوولین باید با تمام عوامل مخل امنیت و آسایش مردم با اقتدار برخورد کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف جامعه قلم بر زمین گذاشتند و اسلحه به دوش گرفتند و در جبهه های جنگ حضور پیدا کردند، امروز نیز همان جنگ و دشمن همان دشمن است، تنها شیوه و ابزار جنگ تغییر کرده است.

  عضو هیات علمی دانشگاه کردستان یادآور شد: امروز با مسلح شدن به ابزار و تکنولوژی روز باید با دشمن مقابله کرد و فتنه را در نطفه خفه کرد.

وی حضور و روشنگری خواص از پشت پرده ها را در راستای برقراری امنیت ضروری برشمرد و گفت: اگر خواص جامعه از همان ابتدا ورود پیدا می کردند و در عرصه های مختلف روشنگری می کردند چنین اتفاقاتی پیش نمی آمد.

محمدپناه افزود: خواص باید به وظیفه خود عمل کنند و از لحاظ درون سازمان و حاکمیت برای اعمال قدرت باید با اقتدار برخورد کند، اقتدار حاکمیت منوط به این نیست که با حوادث با تسامح برخورد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع گیری برخی سلبریتی ها مصداق نان خوردن و نمکدان شکستن است

موضع گیری برخی سلبریتی ها مصداق نان خوردن و نمکدان شکستن است