مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-04سياسي

فارس میزبان برگزاری عید بیعت و اجتماع مهدی یاوران همزمان با نهم ربیع الاول


معاون فرهنگی بنیاد مهدویت فارس گفت: به مناسبت فرا رسیدن نهم ربیع الاول برنامه های متنوعی در استان برگزار خواهد شد که از جمله آن عید بیعت و اجتماع مهدی یاوران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سعید آزاده، پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری با اشاره به برگزاری برنامه های بنیاد مهدویت در ایام نهم ربیع، اظهار داشت: در شش ماه گذشته 10 دوره مقدماتی بهشت ظهور را در شهرستان ها برگزار کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در هر شهری که امام جمعه وجود دارد یک شعبه بنیاد مهدویت تشکیل شده است، اضافه کرد: برنامه ریزی ترم دوم، سوم و چهارم مرکز تخصصی مهدویت ویژه طلاب مدارس علمیه نیز انجام شده است.

معاون فرهنگی بنیاد مهدویت فارس عنوان کرد: برگزاری جشن پایان هشتمین دوره تربیت مربی مهدویت در فسا، اعزام تعداد 20 نفر مبلغ مهدوی به مدارس آموزش و پرورش نواحی شیراز و اعزام 250 استاد مهدوی به مکان هایی که سه شنبه های مهدوی در آنجا برگزار شده از جمله برنامه های آموزشی بنیاد مهدویت بوده است.

وی به فعالیت های بنیاد مهدویت در بخش فرهنگی اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری شانزدهمین مسابقه میثاق و شرکت 10 هزار نفر،  برگزاری ششمین جشنواره امام مهربان من و تجلیل از 27 اثر برگزیده، آموزش کتاب امام مهربان من در 40 پایگاه سواد آموزی، برگزاری مهدویت در خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس میزبان برگزاری عید بیعت و اجتماع مهدی یاوران همزمان با نهم ربیع الاول

فارس میزبان برگزاری عید بیعت و اجتماع مهدی یاوران همزمان با نهم ربیع الاول