مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:472022-10-04سياسي

واکاوی رفتار اغتشاش گرانه ضدانقلاب خارج نشین؛ توحش تحت لوای اعتراض


ضد انقلاب و اغتشاشگران خارج نشین که سال هاست در مقابل تحریم مردم ایران سکوت کرده اند این روزها به بهانه اعتراض سیاسی در مقابل سفارتخانه های ایران در خارج از کشور تجمع کرده و دست به خشونت زده اند تا جایی که با برخورد پلیس این کشورها مواجه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، پس از ناآرامی های اخیر در ایران به بهانه مرگ مهسا امینی، جمعی از اغتشاشگران و ضدانقلاب خارج نشین در تعدادی از کشورها از جمله چند کشور اروپایی اقدام به برگزاری تجمعات خشونت آمیز در مقابل دفاتر نمایندگی ، سفارتخانه ها و بخش های کنسولی سفارتخانه های ایران در این کشورها کرده که به درگیری کشیده و حتی با برخورد پلیس های این کشورها نیز روبرو شد.

اغتشاشگران علاوه بر فحاشی و انواع و اقسام رفتارهای وحشیانه، اقدام به پرتاب سنگ و بطری و پاشیدن رنگ به ساختمان های این سفارتخانه ها کرده و با پلیس در این کشورها نیز درگیر شدند.

    ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز دوشنبه 11 مهر ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران در این باره گفت: در نتیجه تحولات اخیر، در برخی از کشورها و مشخصا تعدادی از کشورهای اروپایی بعضی از نمایندگی های ما مورد تعرض افراد منتسب به جریان های معاند و ضد انقلاب و گروه های خشونت طلب قرار گرفت و در بخشی از کشورها، مهاجمان موفق شدند در نت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی رفتار اغتشاش گرانه ضدانقلاب خارج نشین؛ توحش تحت لوای اعتراض

واکاوی رفتار اغتشاش گرانه ضدانقلاب خارج نشین؛ توحش تحت لوای اعتراض