مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-04سياسي

نویسنده همدانی: انتظار مردم از هنرمندان عقلانیت و کنترل هیجانات است


نویسنده و فعال فرهنگی همدان با بیان اینکه انتظار مردم از هنرمندان عقلانیت و کنترل هیجانات است گفت: برای هر فرد وطن پرستی موضوع دشمنی دشمن مشخص است، - مهدی سماوات، نویسنده و فعال فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار فارس همدان در رابطه با وقایع اخیر اظهار کرد: در مورد بازی های رسانه ای و موضع گیری هایی که برخی افراد و سلبریتی ها انجام دادند، باید به این نکته اساسی توجه کنیم که انسان باید در هر حالی از عقل خود استفاده کند.

وی با بیان اینکه باید همواره به این آیه قرآن مبنی بر اینکه اگر خبری توسط یک فاسق مخابره شد ابتدا تحقیق کنید و سپس بپذیرید توجه شود گفت: به نظر من شعله همه این آتش هایی که به دامن ملت و بیت المال افتاد بر این اساس بود که برخی چشم بسته یک سری مطالب را قبول کردند آن هم از کسانی که دشمنی آنها با ما محرز و بعضا فسق آنها علنی بود.

این نویسنده همدانی با تأکید بر اینکه برای قضاوت درباره کسی یا اتفاقی باید ابتدا در مور صحت و سقم آن ادعا تحقیق شود و عقلانیت نیز در همین موضوع است گفت: حتی اگر دلیل هم مشخص می شد، هیچ کدام از این بازخوردهایی که رخ داد، مناسب با مسأله ای که باعث شروع اغتشاش شد، نبود.

سماوات افزود: حتی اگر به فرض محال حرف دشمن درست بود که البته هیچ از هم جدا کند حتماً دشمنی بزرگی با این مرز و بوم دارد و ما نباید در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده همدانی: انتظار مردم از هنرمندان عقلانیت و کنترل هیجانات است

نویسنده همدانی: انتظار مردم از هنرمندان عقلانیت و کنترل هیجانات است