مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:122022-10-04سياسي

امام جمعه قزوین: از ظرفیت اوقاف در مسیر توانمندسازی نیازمندان استفاده شود


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: توانمندسازی نیازمندان از طریق بکارگیری ظرفیت های اوقاف باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در نشست مدیران، رؤسای نواحی و متولیان موقوفات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، اظهار کرد: اگر خروجی فعالیت های اوقاف، احیای قرآن و احیای مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشد، اثرگذارترین خروجی را در فرهنگ و اعتقادات جامعه ما خواهد داشت.

  امام جمعه قزوین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر ما بتوانیم کاری کنیم همان دغدغه هایی که رزمندگان ما زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس داشتند، به فرزندانشان منتقل شود، موفق خواهیم شد اما اگر رزمندگان ما یک راهی را رفتند و فرزندانشان یک راه دیگری را بروند معلوم می شود ما موفق نبوده ایم.

وی عنوان کرد: اگر ایران اسلامی در مباحث قرآنی حرفی برای گفتن داشته باشد و اوقاف نیز سهم خود را به خوبی ایفا کرده باشد آن وقت می توان گفت که کارمان را در عرصه وقف خوب انجام داده ایم و اثرگذاری داشته ایم.

  نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: زمانی ممکن است یک قاری صرفاً قرآن را قرائت کند و به آن عمل نکند، این خوب نیست، یا برای مثال بنده به عنوان روحانی اگر به پدر و مادرم اعتنایی نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قزوین: از ظرفیت اوقاف در مسیر توانمندسازی نیازمندان استفاده شود

امام جمعه قزوین: از ظرفیت اوقاف در مسیر توانمندسازی نیازمندان استفاده شود