مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 07:322022-10-04اجتماعي

زنگ جشن عاطفه ها در خراسان شمالی نواخته شد/ 2 هزار مدرسه میزبان جشن عاطفه ها


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برگزاری زنگ جشن عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در دبستان ابتدایی شاهد فاطمه الزهرا(س) بجنورد و همزمان در مدارس استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در زنگ جشن عاطفه ها با بیان اینکه هرساله جشن عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می شود، اظهار کرد: امسال پایگاه های جشن عاطفه ها در 2 هزار و 38 مدرسه برپا شده است.

وی گفت: حمایت های تحصیلی و جمع آوری کمک برای دانش آموزان در قالب پویش شور عاطفه ها از 15 مرداد ماه جاری آغاز و تا 15 مهرماه ادامه دارد و نیکوکاران با مشارکت در این پویش به دانش آموزان نیازمند کمک می کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: پیش بینی شده است که در این پویش 6 میلیارد تومان جمع آوری شود و تاکنون 2 میلیارد و 650 میلیون تومان کمک به این پایگاه ها اهداء شد.

وی ادامه داد: اکنون 13 هزار و 500 دانش آموز نیازمند زیر پوشش این نهاد هستند و به دانش آموزانی که زیر پوشش هیچ نهادی نیستند نیز کمک می شود.

الهی راد اضافه کرد: همچنین کد دستوری #058*8877* با تلفن همراه پل ارتباطی برای دریافت کمک های مردمی با هدف رسیدگی بیشتر به دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ جشن عاطفه ها در خراسان شمالی نواخته شد/ 2 هزار مدرسه میزبان جشن عاطفه ها

زنگ جشن عاطفه ها در خراسان شمالی نواخته شد/ 2 هزار مدرسه میزبان جشن عاطفه ها