مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-03سياسي

بازدید رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از نمایشگاه فناوری نانو


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه بازید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری صبح امروز دوشنبه 11 مهر با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو(ایران نانو1401) که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است از محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه بازید کرد.

   در جریان این بازدید، خیاطیان از دستاوردها و محصولات شرکت های فعال در حوزه فناوری نانو بازدید کرد و ضمن گفتگو با مدیران این شرکت ها، از نزدیک در جریان فعالیت های این شرکت ها قرار گرفت.

در این نمایشگاه که از روز 9 مهر ماه آغاز و تا روز 12 مهر ماه ادامه خواهد داشت، آخرین دستاوردها و محصولات بیش از 160 شرکت تولیدی و ارائه دهنده خدمات نانویی به نمایش درآمده است.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو با هدف ایجاد تعامل میان نقش آفرینان مختلف توسعه فناوری نانو و ایجاد فرصتی برای گفتگو میان مدیران ارشد با صاحبان دستاوردهای کشور در حوزه مرز دانش در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است برنامه توسعه فناوری نانو که با الگوی بومی توسط دولت سیزدهم در حال پیگیری است، تاکنون منجر به دستاوردها و نتایجی نظیر فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از نمایشگاه فناوری نانو

بازدید رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از نمایشگاه فناوری نانو