مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 16:322022-10-03اجتماعي

تشکیل جلسه هوشمندسازی مرز با حضور سردار گودرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی، در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح های هوشمندسازی در ستاد فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: - فرمانده مرزبانی فراجا در جلسه آخرین وضعیت هوشمندسازی مرزها، بر لزوم استمرار حرکت مرزبانان به سمت هوشمندسازی فرآیند ها تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی، در جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح های هوشمندسازی در ستاد فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: رونمایی از طرح های هوشمندسازی مرزبانی در هفته گرامی داشت فراجا در دستور کار قرارگاه هوشمندسازی پلیس قرار دارد.

وی با بیان لزوم بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و همچنین ضرورت و استمرار در حرکت به سمت هوشمندساز ی فرآیندها، افزود: کلیه فرماندهان و مدیران می بایست در راه رسیدن به این هدف، تمام تلاش خود را به کار گیرند چرا که پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی هر کشوری در سایه امنیت پایدار ممکن است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور ادامه داد: تلاش خواهیم کرد کنترل مرز ها به صورت الکترونیکی، اپتیکی و هوشمند در قالب استفاده از سیستم های کنترل از راه دور باشد تا با بهره گیری از تجهیزات نوین و فنی در نوار مرز، اجازه هیچ گونه تعدی دشمنان به داخل کشور داده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جلسه هوشمندسازی مرز با حضور سردار گودرزی

تشکیل جلسه هوشمندسازی مرز با حضور سردار گودرزی