مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:422022-10-03سياسي

احتمال نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات 2024 آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «دیک موریس» در یک گفت وگوی رادیویی درباره احتمال نامزدی دوباره هیلاری کلینتون گفت: وی خود را آماده می کند تا به عنوان یک گزینه میانه رو برای دموکرات ها به رقابت های انتخاباتی 2024 وارد شود.

- دستیار سابق بیل کلینتون در گفت وگویی از احتمال نامزدی هیلاری کلینتون برای سومین بار در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد و گفت: هیلاری قصد دارد به عنوان کاندیدای میانه رو در انتخابات 2024 شرکت کند.

​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دیک موریس در یک گفت وگوی رادیویی درباره احتمال نامزدی دوباره هیلاری کلینتون گفت: وی خود را آماده می کند تا به عنوان یک گزینه میانه رو برای دموکرات ها به رقابت های انتخاباتی 2024 وارد شود.

وی با اشاره به اظهارات اخیر هیلاری مبنی بر اینکه آمریکایی ها به مرز های باز اعتقاد ندارند، گفت: هر روز نشانه های بیشتری از تصمیم هیلاری برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آتی به عنوان یک نامزد میانه رو مشاهده می شود.

موریس در ادامه پیش بینی کرد که کلینتون احتمالا پس از انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا خود را به عنوان نامزدی میانه رو به حزب معرفی خواهد کرد و با تحت فشار قرار دادن حزب و بیان اینکه اگر دموکرات ها نامزدی کاملا چپ گرا معرفی کنند، شکست آن ها حتمی است، خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات 2024 آمریکا

احتمال نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات 2024 آمریکا