مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-03سياسي

بیانیه ای که جعلی از آب درآمد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این بیانیه اسامی ناشناخته ای دیده می شد، به گونه ای که محمد حمزه زاده، فعال ادبیات کودک و نوجوان در این باره نوشت «به عنوان کسی که سه دهه است در این زمینه فعالیت دارم در فهرست نام ها بیش از چهل پنجاه نفر را نمی شناسم» .

- چند روز قبل بیانیه ای با عنوان اعتراض 800 فعال ادبیات کودکان و نوجوانان که در آن ادعای حضور کودکان برای مقابله با آشوب ها مطرح شده بود منتشر شد که جعلی از آب درآمده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این بیانیه اسامی ناشناخته ای دیده می شد، به گونه ای که محمد حمزه زاده، فعال ادبیات کودک و نوجوان در این باره نوشت به عنوان کسی که سه دهه است در این زمینه فعالیت دارم در فهرست نام ها بیش از چهل پنجاه نفر را نمی شناسم همچنین برخی از افراد شناخته شده در بین این نام ها نیز از امضای چنین بیانیه ای اظهار بی خبری کردند، ازجمله حسین فتاحی که اعلام کرد: من هیچ بیانیه ای علیه نیروی انتظامی امضاء نکرده ام .

نکته قابل توجه این است که این بیانیه مجهول، در رسانه های داخلی و خارجی بازتابی نیافت و فقط یک سایت وابسته به گروهک تروریستی و سایت منتسب به دربار عربستان سعودی خبر آن را بدون ذکر اسامی امضا کنندگان منتشر کردند!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه ای که جعلی از آب درآمد

بیانیه ای که جعلی از آب درآمد