مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-03سياسي

پرونده طرح های دریا سال 1401 بسته شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طرح های دریا به دلیل اینکه به آن فصلی نگاه می شود به نتیجه نمی رسد.

- روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز درباره پایان طرح های دریا در مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طرح های دریای امسال در استان مازندران به پایان رسید.

وی با بیان اینکه پرونده طرح های دریای امسال در مازندران با حدود 80 غرقی در استان به پایان رسید، افزود: سال گذشته 104 غرقی با داشتن 2میلیون و 900هزار گردشگر در استان داشتیم امسال با 65 میلیون نفر اقامت  شمار غرقی در دریای مازندران به حدود 80 تن رسید که باید بگوییم آمارها خود بیانگر واقعیت ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یادآور شد: بالاترین رکورد حضور مسافران را امسال در استان داشتیم که یکی از مناطق گردشگری مهم طرح های دریا است.

سلگی در ارتباط با مشکلات طرح های دریا در مازندران، بیان کرد: طرح های دریا به دلیل اینکه به آن فصلی نگاه می شود به نتیجه نمی رسید.

وی ادامه داد: طرح های دریا شامل مسائل فرهنگی، عمرانی و اجتماعی بوده که درهم تنیده شده و تا زمانی که در قالب پروژه سه ماهه دیده می شود، به جایی نمی رسد و باید تمام مسائل به صورت زیرساختی مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده طرح های دریا سال 1401 بسته شد

پرونده طرح های دریا سال 1401 بسته شد