مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-03سياسي

رییسی: دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام می گذاریم


دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف ها بهره برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج سواری را از دشمن می گیرد.

- دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف ها بهره برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج سواری را از دشمن می گیرد.

رییس جمهور با اشاره به نقش مهم و موثر تبیین دقیق حوادث در آگاهی احاد مردم و ناکام ماندن طراحی های دشمن اظهار داشت: دشمن از تلاش های صورت گرفته برای رفع نیازهای اساسی و حرکت کشور در مسیر پیشرفت آن هم بدون هیچگونه عقب نشینی از اصول عصبانی بوده و در صدد وارد کردن ضربه به کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید ابراهیم رییسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت، با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه های مختلف بویژه در حوزه اقتصادی، تصریح کرد: امروز دشمن همه تلاش خود را بکار بسته تا مانع پیشرفت کشور و رفاه و آسایش ملت ایران شود و ما موظفیم با کار و تلاش مضاعف دشمن را در رسیدن به این هدف شوم ناکام گذاشته و امید را در دل مردم افزایش دهیم.

وی تلاش برای پیشرفت کشور و رفع موانع و مشکلات موجود را مهمترین راه مقابله با توطئه های دشمن دانست و گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف ها بهره برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج سواری را از دشمن می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام می گذاریم

رییسی: دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام می گذاریم