مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 07:072022-10-03سياسي

عملیات روانی اتاق خبر24 ساعته علیه مردم/ رمز عملیات «تجزیه ایران»


معاون سابق امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متأسفانه سرویس های امنیتی غرب از ابزار رسانه در جنگ روایی علیه ما استفاده می کنند، - محمد خدادی، معاون سابق امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس با اشاره به خشونت برخی از گروه های مردم در ناآرامی های اخیر، اظهار کرد: اساساً خروجی هر نوع خشونتی به نفع مردم نیست و با رفتارهای خشونت آمیز نمی توان به هیچ نتیجه ای جز خشونت متقابل –تباهی و خسارت و .

دست پیدا کرد.

وی درباره کارکرد رسانه ها در مواجهه با ناآرامی ها، عنوان کرد: جریان رسانه، جریان انتقال اطلاعات است و متعهد شده اند به عنوان رسانه در انتقال سمت و سویی منطبق بر واقعیت داشته باشند، به دوراز کارکرد تبلیغی بوده و معکوس عمل نکند.

به این معنا که در مسیر حمایت از منابع و امنیت ملی و آحاد مردم قرار بگیرند و وارونه و در جهت رسیدن به مقاصد گروهی پیش نروند.

 منفعت هیچ مردمی در آتش زدن،کشته سازی و درگیری نیست خدادی که مدیرعامل اسبق ایرنا را در کارنامه خود دارد اضافه کرد: قاعدتاً خشونت نمی تواند مقصد مردم ما باشد اگر چه اعتراض و نقد حتماً در جامعه جایگاه جدی دارد و اصولاً بدون آن حرکت به جلو معنا ندارد اما حتماً منفعت هیچ مردمی در آتش زدن،کشته سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات روانی اتاق خبر24 ساعته علیه مردم/ رمز عملیات «تجزیه ایران»

عملیات روانی اتاق خبر24 ساعته علیه مردم/ رمز عملیات «تجزیه ایران»