مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 22:372022-10-02اجتماعي

افزایش 34 درصدی اتباع غیر مجاز از مرزهای شرقی کشور


ورود اتباع غیر مجاز از مرزهای افغانستان با ایران 34 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امشب در هنگ مرزی تصویری و هوشمند پایش می شود که این اقدام در 32 مقر در این راستا صورت می گیرد.

سردار شجاع افزود: تصاویر مرز با استفاده از تجهیزات بروز از جمله دوربین های سداد تاکتیکی ثبت می شود که در هم در مرزبانی استان و هم در هنگ مرزی تایباد قابل مشاهده است.

وی بیان کرد: در جهت هوشمندسازی مرزها، یک سایت مخابراتی در نقطه صفر مرزی ایران و ترکمنستان با اعتبار 200 میلیون تومان، دستگاه بازرسی چمدانی در مرز دوغارون با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان و زیرساخت های ویدئوکنفرانسی در مرزها راه اندازی شده است.

 فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به آمار ورود و خروج در مرز زمینی دوغارون تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون تعداد 79 هزار کامیون باری و حامل سوخت با افزایش سه درصدی نسبت به پارسال وارد ایران و 65 هزار دستگاه با افزایش 23 درصدی نیز از کشور خارج شده اند.

سردار شجاع اظهار کرد: مرزبانی خراسان رضوی از هفت گذرگاه تجاری و دروازه ورودی به جمهوری اسلامی ایران در این استان شامل مرز زمینی دوغارون تایباد، مرز زمینی باجگیران قوچان، مرز زمینی و ریلی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 34 درصدی اتباع غیر مجاز از مرزهای شرقی کشور

افزایش 34 درصدی اتباع غیر مجاز از مرزهای شرقی کشور