مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-02سياسي

دشمنان با ایجاد اغتشاشات به دنبال ایجاد دو قطبی سازی در کشور هستند


استاندار اصفهان با یادآوری اینکه دشمن به دنبال پایداری دو قطبی های مطرح است، گفت: لازم است جامعه متوجه این موضوع شود که دشمن به دنبال ایجاد دو قطبی ایران آباد و ایران مخروب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان عصر امروز در همایش سالیانه جبهه یاوران انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: برخی از کشورها در این سال ها رویکرد متفاوتی که انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب ها در مواجهه با مسائل مختلف داشته را نمی تابند و به همین علت از بدو پیروزی انقلاب اسلامی جبهه ای از دشمنی در مقابل کشورمان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم که پشتوانه اصلی آن به ابزار رسانه و فضای مجازی باز می گردد، ادامه داد: فرزندان مان در اوج مظلومیت در این فضای رسانه به اسارت دشمن درآمده اند و این موضوع، اتفاقی ناگوار و دردناک برای جبهه انقلاب به حساب می آید که لازم است با قاطعیت تلاش کنیم تا دشمن در این عرصه امیدوار نشود.

مرتضوی تأکید کرد: اگر و سپاه شرایط تغییر پیدا کرد.

مرتضوی با یادآوری اینکه دشمن به دنبال پایداری ایجاد دو قطبی است و نباید شرایطی فراهم شود که در پازل دشمن بازی کنیم، گفت: لازم است جامعه متوجه این موضوع شود که دشمن به دنبال ایجاد دو قطبی ایران آباد و ایران مخروب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با ایجاد اغتشاشات به دنبال ایجاد دو قطبی سازی در کشور هستند

دشمنان با ایجاد اغتشاشات به دنبال ایجاد دو قطبی سازی در کشور هستند