مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 20:422022-10-02ورزشي

برگزاری جشنواره ورزشی آب منطقه ای در اردبیل


معاون انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: جشنواره ورزشی تابستانی با مشارکت 90 نفر از فرزندان کارکنان شرکت آب منطقه ای اردبیل برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز محمد شامگاه امروز در آیین اختتامیه جشنواره ورزشی تابستانی فرزندان و کارکنان شرکت آب منطقه ای اردبیل، اظهار کرد: جشنواره ورزشی تابستانی فرزندان کارکنان این شرکت در رشته های فوتبال، تکواندو و تنیس روی میز در 2 بخش خواهران و برادران برگزار شد.

وی افزود: تعداد 90 نفر از فرزندان کارکنان شرکت آب منطقه ای اردبیل در این برنامه شرکت کردند.

معاون انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای اردبیل تصریح کرد: شواهد و نتایج به دست آمده از تحقیقات علمی و تجربی نشان می دهد تعمیم و گسترش ورزش در واحدهای صنعتی، خدماتی و سازمان ها، ارزش های فرهنگی در محیط کار را ترقی داده و ارتقای قابلیت و توانایی های نیروی کار در انجام امور محوله را بهبود می بخشد.

محمد ادامه داد: در سال های اخیر همگام با بروز تحولات بنیادین و همه جانبه در جامعه و گسترش فناوری و ماشینی شدن زندگی، بیماری های مختلفی شیوع پیدا کرده که اغلب ناشی از کم تحرکی است، که به این منظور پرداختن به فعالیت جسمانی و ورزش در برنامه های این شرکت بیش از پیش مورد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ورزشی آب منطقه ای در اردبیل

برگزاری جشنواره ورزشی آب منطقه ای در اردبیل