مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 20:422022-10-02سياسي

ثبت 6 وقف جدید در تربت حیدریه


رییس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه گفت: از ابتدای امسال 6 وقف جدید به ثبت رسیده و همین میزان نیز از قبل موجود، اما چون به ثبت نرسیده بود، - حجت الاسلام جعفر نواییان رییس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: دستگاه های دولتی این شهرستان بالغ بر صد میلیارد ریال به این اداره بدهی دارند و این میزان بدهی اعم از پذیره و اجاره است.

وی تصریح کرد: بنای ما بر نرمش و مدارا است و چون بنا نیست برای هیچ دستگاهی پرونده قضایی تشکیل بدهیم، شایسته است زودتر خودشان نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه با بیان اینکه از ابتدای امسال 6 وقف جدید به ثبت رسیده، افزود: این میزان از قبل وجود داشته است اما چون به ثبت نرسیده بود، شناسایی و کارهای قانونی آن انجام شد.

  حجت الاسلام نواییان افزود: با احتساب وقف های جدید، اکنون نزدیک به 2 هزار وقف و بالغ بر پنج هزار رقبه در تربت حیدریه وجود دارد.

وی با اشاره به اهداف طرح ملی قرار دوازدهم گفت: طرح در راستای ترویج فرهنگ ارایه خدمات اجتماعی به نیابت از امام زمان(عج)، روز دوازدهم هر ماه همزمان در بقاع متبرکه سراسر کشور با هدف ترویج معارف مهدوی و انتشار یاد و نام امام عصر(عج) از اسفند پارسال آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 6 وقف جدید در تربت حیدریه

ثبت 6 وقف جدید در تربت حیدریه