مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-02اقتصادي

تغییر قوانین اخذ تسهیلات در واحدهای مسکونی نیازمند بهسازی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به حذف اجرای پروژه های بهسازی واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر در قوانین ابلاغی از سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به مشکلات موجود در اجرای پروژه های تعریف شده برای بنیاد مسکن اظهار کرد: حل این مشکلات نیازمند همفکری مسؤولان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بر اساس مصوبه جلسه شورای مسکن قرار بود به جای ماده 41 قانون بیمه از ماده 40 استفاده شود، افزود: این مصوبه اجرا نمی شود.

وی تصریح کرد: براساس مصوبه، اخذ هزینه بیمه کارگران قرار بود به جای حین اجرای پروژه در زمان اخذ پروانه ساختمان از پیمانکاران دریافت شود که عملیاتی نشده است.

خواجه ای به حذف اجرای پروژه های بهسازی واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر در قوانین ابلاغی از سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد و گفت: با این قانون حتی نمی توان هزار واحد هم اجرا کرد، چرا که تضمین زنجیروار، سبز بودن بند (ج) نادیده گرفتن سند مالکیت و سابقه سکونت پنج سال این پروژه ها هم در قوانین جدید حذف شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به آماده شدن پرونده بیش از سهمیه 5 هزار واحدی واحدهای مسکونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر قوانین اخذ تسهیلات در واحدهای مسکونی نیازمند بهسازی

تغییر قوانین اخذ تسهیلات در واحدهای مسکونی نیازمند بهسازی