مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 16:122022-10-02پزشكي

تخریب 85 آمبولانس و مصدومیت 10 نیروی اورژانس در اغتشاشات


به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، جعفر میعادفر، در همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت قطب شمال شرق کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد، - رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیر، حدود 85 آمبولانس در استان های مختلف کشور دچار آسیب و از چرخه خدمات دهی به مردم خارج شدند، افزود: متأسفانه حدود 10 نفر از همکاران ما نیز دچار مصدومیت شدند.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، جعفر میعادفر، در همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت قطب شمال شرق کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: سالیانه 4 میلیون ماموریت اورژانس به منازل مردم انجام می شود که نشان از ارتباط و اعتماد عمومی به اورژانس است.

وی با بیان اینکه اورژانس فرای مرزبندی ها، در تمام زمان ها حافظ و نجاتبخش جان انسان هاست، گفت: در حوادث اخیر در کشور، شاهد بودیم که دشمن به دلیل ترس و واهمه از اعتماد بین مردم و اورژانس، به دنبال خدشه وارد کردن به این اعتماد بود.

وی با اشاره به اینکه در اتفاقات اخیر، حدود 85 آمبولانس در استان های مختلف کشور دچار آسیب و از چرخه خدمات دهی به مردم خارج شدند، افزود: متأسفانه حدود 10 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 85 آمبولانس و مصدومیت 10 نیروی اورژانس در اغتشاشات

تخریب 85 آمبولانس و مصدومیت 10 نیروی اورژانس در اغتشاشات