مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-02سياسي

قدردانی کمیته امداد از حمایت بانک صادرات ایران در کمک به اشتغالزایی مددجویان


​رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک صادرات ایران به پاس حمایت و تلاش چشمگیر این بانک برای کمک به ایجاد اشتغال مددجویان و رفع محرومیت از جامعه قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سید مرتضی بختیاری گفت: مساعدت های بانک صادرات ایران برای جذب مطلوب منابع قرض الحسنه نقش مهمی در ایجاد اشتغال مولد و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند ایفا کرده و این تلاش ها شایسته قدردانی است.

وی افزود: توانمندسازی محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، تقویت خودباوری در خانواده های نیازمند و همچنین توسعه اشتغال برای جامعه هدف در اولویت برنامه های این نهاد است که مساعدت بانک صادرات ایران و جذب مطلوب منابع قرض الحسنه موجب ایجاد اشتغال مولد و استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند شده است.

بختیاری با بیان اینکه خدمت به محرومین و نیازمندان و احیای امید و شوق زندگی در جان های رنجدیده، توفیق بزرگی از جانب خداوند رحمان به بندگان است، افزود: به مصداق حدیث شریف من لم یشکرالمنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل ، از بانک صادرات ایران به پاس حمایت های شایان توجه و تلاش چشمگیر برای جذب تسهیلات بانکی و ایجاد اشتغال مددجویان، نیازمندان و رفع محرومیت از جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) از بانک صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی کمیته امداد از حمایت بانک صادرات ایران در کمک به اشتغالزایی مددجویان

قدردانی کمیته امداد از حمایت بانک صادرات ایران در کمک به اشتغالزایی مددجویان