مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-02سياسي

دانشجویان خلیج فارس با مشکلات آب و برق دست و پنجه نرم می کنند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: مشکلات تامین آب و برق خوابگاه های این دانشگاه در حال برطرف شدن است و دانشجویان می توانند چهارشنبه در خوابگاه مستقر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی دیندارلو معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: کلاس های درس دانشگاه خلیج فارس بر اساس تقویم آموزشی از 19 شهریور ماه آغاز شد و با اینکه تجهیزات خوابگاه، تست و تحویل شده بود، اما در دو هفته حضور دانشجویان در خوابگاه ها و تحت فشار قرار گرفتن سیستم های سرمایشی، برخی از مشکلات خود را نشان داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس افزود: این سیستم ها که در دو سال آموزش غیر حضوری بدون استفاده مانده بود، هر چند در آزمایش اولیه سالم بود اما برخی از آنها دچار مشکل شدند.

600 کولر در خوابگاه های این دانشگاه وارد مدار شد و در صورتی که روزانه یک درصد از این شمار نیز نیازمند تعمیر بود، باید روزانه 6 کولر تعمیر می شد که با احتساب دیگر نیازهای تاسیساتی و کمبود نیرو امکانپذیر نبود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی امکان اقامت دانشجویان بدون استفاده از کولر میسر نیست و مهلتی یک هفته ای برای بازآماد کردن این تاسیسات نیاز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان خلیج فارس با مشکلات آب و برق دست و پنجه نرم می کنند

دانشجویان خلیج فارس با مشکلات آب و برق دست و پنجه نرم می کنند