مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 12:322022-10-02سياسي

نماینده مجلس: گزارش مجلس درباره فوت مهسا امینی تا آخر هفته نهایی می شود


رییس کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس که از جانب رییس مجلس مامور تهیه گزارش در پی فوت مهسا امینی شده بود، نیز گزارشی به مجلس ارایه کرد و قول داد که تا آخر هفته این گزارش نهایی را آماده کند و به اطلاع مردم برساند.

- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رییس کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس که از جانب رییس مجلس مامور تهیه گزارش در پی فوت مهسا امینی شده بود، نیز گزارشی به مجلس ارایه کرد و قول داد که تا آخر هفته این گزارش نهایی را آماده کند و به اطلاع مردم برساند.

سید نظام الدین موسوی روز یکشنبه درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امروز مجلس در نخستین نشست خود بعد از اتفاقات و رخداد های اخیر در کشور، جلسه ای غیرعلنی با حضور مسولان کشوری و لشکری برای تحلیل، بررسی و ارزیابی اتفاقاتی رخ داده، برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سخنگوی هیات رییسه مجلس بیان داشت: در این جلسه احمد وحیدی وزیر کشور گزارش تفصیلی در دو قسمت مجزا راجع به اتفاقات اخیر کشور به نمایندگان ارایه داد و سپس سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی توضیحات مفصلی را در مورد مسائل اخیر در پی فوت مهسا امینی، اقدامات فراجا در این زمینه و همچنین نحوه برخورد این نیرو با اتفاقات، اعتراضات و اغتشاشاتی که اخیرا در برخی شهر های کشور رخ داد، بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: گزارش مجلس درباره فوت مهسا امینی تا آخر هفته نهایی می شود

نماینده مجلس: گزارش مجلس درباره فوت مهسا امینی تا آخر هفته نهایی می شود