مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 11:372022-10-02دانش

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی از فردا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد فتحیان، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته مهرماه سال 1401 دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: - زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته مهرماه سال 1401 دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد فتحیان، معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته مهرماه سال 1401 دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: با توجه به اعلام نتایج متقاضیان پذیرش دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه سال 1401 در پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org، پذیرفته شدگان می بایست از روز دوشنبه 11 مهرماه تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 16 مهرماه سال جاری، با توجه به راهنمای مندرج در سامانه جامع آموزشی هم آوا به آدرس www.

edu.

uast.

ac.

ir نسبت به بارگذاری مدارک به صورت غیر حضوری در آن سامانه اقدام و سپس در بازه مذکور با در دست داشتن مدارک مربوطه برای احراز هوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی از فردا

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی از فردا