مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-02سياسي

کتاب «تازه ها در اندیشه آیت الله علامه حسن زاده آملی(ره)»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تازه ها در اندیشه آیت الله علامه حسن زاده آملی(ره)» اثر اسماعیل منصوری لاریجانی همزمان با ایام سالگرد ارتحال این عالم ربانی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 408 صفحه به چاپ رسید.

- کتاب تازه ها در اندیشه آیت الله علامه حسن زاده آملی(ره) به مناسبت سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی جدیدترین نظریات اندیشه ای و فلسفی این عالم ربانی با عنوان تازه ها در اندیشه آیت الله علامه حسن زاده آملی (ره) به نویسندگی اسماعیل منصوری لاریجانی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب تازه ها در اندیشه آیت الله علامه حسن زاده آملی(ره) اثر اسماعیل منصوری لاریجانی همزمان با ایام سالگرد ارتحال این عالم ربانی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 408 صفحه به چاپ رسید.

نویسنده با هدف تنویر افکار علاقه مندان به مباحث فلسفی و عرفانی علامه حسن زاده آملی(ره)، کتاب حاضر را نگاشته است تا کسانی که استاد را تقریر کننده آثار گذشتگان یا شارح اندیشه آنان می دانند، با نوآوری ها و تازه های اندیشه آن بزرگوار در حوزه علوم طبیعی، ادبیات، معرفت نفس و روانشناسی، حوزه عرفان نظری و حکمت عملی و نیز شواهد بدیعی قرآنی و روایی آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «تازه ها در اندیشه آیت الله علامه حسن زاده آملی(ره)»

کتاب «تازه ها در اندیشه آیت الله علامه حسن زاده آملی(ره)»