مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 23:322022-10-01سياسي

ادعای سازمان ملل در رابطه با خروج باقر نمازی از ایران و آزادی سیامک نمازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل خبر داد که «باقر نمازی» از زندان آزاد شده و ایران را ترک کرده و سیامک نمازی نیز آزاد شده (اما همچنان در ایران) است.

- سخنگوی سازمان ملل خبر داد که باقر نمازی از زندان آزاد شده و ایران را ترک کرده و سیامک نمازی نیز از زندان آزاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل خبر داد که باقر نمازی از زندان آزاد شده و ایران را ترک کرده و سیامک نمازی نیز آزاد شده (اما همچنان در ایران) است.

حساب کاربری سازمان ملل نیز اعلام کرد که آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل قدردان این است که پس از درخواست از رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران برای آزادی باقر نمازی، به وی اجازه ترک ایران برای درمان داده شده است.

سیامک و باقر نمازی چند سال پیش به اتهام جاسوسی و همکاری با دولت آمریکا هر کدام به 10 سال حبس محکوم شده بودند.

خبرنگار المانیتور در مصاحبه اخیری که با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران داشته درباره امکان مبادله زندانیان شامل دو تابعیت هایی مثل عماد شرقی، مراد طاهباز و باقر و سیامک نمازی سؤال کرد و پرسید الان مذاکرات در این رابطه در چه وضعیتی قرار دارد؟ آیا شما پیش بینی می کنید بدون توافق هسته ای هم بتوانیم در مورد زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای سازمان ملل در رابطه با خروج باقر نمازی از ایران و آزادی سیامک نمازی

ادعای سازمان ملل در رابطه با خروج باقر نمازی از ایران و آزادی سیامک نمازی