مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-01دانش

اساتیدی که کلاس های درس را تعطیل کردند طبق آیین نامه انضباطی با آن ها برخورد شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یزدی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در جریان تجمع دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی در جمع دانشجویان انقلابی گفت: - مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از رییس این دانشگاه درخواست کرد تا با ساتیدی که کلاس های درس را تعطیل کردند طبق آیین نامه انضباطی برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یزدی، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در جریان تجمع دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی در جمع دانشجویان انقلابی گفت: اینکه دانشجوی ورودی جدید می خواهد درس بخواند، ولی به خاطر 50 نفر دانشجوی سوء استفاده گر نمی تواند این حق الناس است.

وی با بیان اینکه لیدر دو هفته قبل تجمعات اکنون در اسپانیاست و این بدان معناست که برای اینکه گرین کارت های آقایان صادر شود دانشجو نباید به صورت حضور درس بخواند و دانشگاه باید مجازی شود، افزود: ما در تجمعات شاهد بودیم افرادی که از آزادی بیان دم می زنند دانشجویان را مضروب کرده و فیلم آن را هم با افتخار در فضای مجازی پخش کردند.

یزدی امنیت، ولایت و، ولی فقیه را خط قرمز دانشجویان انقلابی دانست و اظهار کرد: گفته می شود این 90 هزار نفری که در تجمعات شرکت کرده اند مردم هستند با این وجود سوال این است که پس جمعیتی که از میدان امام حسین تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتیدی که کلاس های درس را تعطیل کردند طبق آیین نامه انضباطی با آن ها برخورد شود

اساتیدی که کلاس های درس را تعطیل کردند طبق آیین نامه انضباطی با آن ها برخورد شود