مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-01دانش

دهمین نمایشگاه ایران ساخت کلید خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین بهشتی، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام در دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت گفت: - دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت در چهارده بخش موضوعی به منظور عرضه محصولات و خدمات فناورانه ایران ساخت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد حسین بهشتی، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام در دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت گفت: این نمایشگاه 19 تا 22 آذرماه سال جاری هم زمان با هفته پژوهش و بیست و سومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار کشور در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوره نهم نمایشگاه که آذر سال 1400 برگزار شد، 440 شرکت حدود 10000 مدل-محصول را عرضه کردند که تاکنون منجر به فروش 160 میلیارد تومانی محصولات در نمایشگاه شده است.

چهارده بخش موضوعیرییس دهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت گفت: در چهارده بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق، الکترونیک و نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین نمایشگاه ایران ساخت کلید خورد

دهمین نمایشگاه ایران ساخت کلید خورد