مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:222022-10-01دانش

رییس دانشگاه آزاد کردستان: سلبریتی هایی که از ضدانقلاب خط می گیرند از مردم نیستند


قباد میمنت آبادی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته به بهانه فوت یکی از هموطنان کُردمان مسائل و حواشی در کشور ما شکل گرفته که واقعا نیاز به بررسی موشکافانه از ابعاد مختلف دارد.

وی گفت: مردم کردستان مردمان با عاطفه و احساسی هستند و از هر مرگی نگران می شوند، اما این اتفاق که برای این هم وطن افتاد متاسفانه فضایی برای سوءاستفاده دشمنان ایجاد کرد.

رییس دانشگاه آزاد کردستان افزود: البته اینگونه تاخت و تاز دشمنان و سوار شدن بر مسائل ایران از سوی معاندین به دلیل پویایی نظام، موضوع تازه ای نبوده و این مورد آخر هم نخواهد بود.

میمنت آبادی تصریح کرد: مردم باید در چنین شرایطی که دشمن امنیت و اصل نظام ما را هدف قرار داده باید هوشیارانه و آگاه تر به واکاوی مسائل مرتبط با این قضیه بپردازند.

وی با بیان اینکه دشمن در گذشته به بهانه تقلب در انتخابات، افزایش قیمت بنزین، گرانی و غیره به عنوان کلید رمز در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب و ایجاد تنش در کشور ما بوده است، عنوان کرد: نگاه به این موضوع از دیدگاه کارشناسان مقداری متفاوت بوده، افرادی به این بهانه که مرگ یک همشهری برایشان سخت است، با بستن مغازه ها و محل کسب و کار خود اعتراضشان را نشان دادند و با خانواده مرحوم امینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد کردستان: سلبریتی هایی که از ضدانقلاب خط می گیرند از مردم نیستند

رییس دانشگاه آزاد کردستان: سلبریتی هایی که از ضدانقلاب خط می گیرند از مردم نیستند