مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 08:172022-10-01سياسي

چهره ها آب به آسیاب دشمن نریزند/نقش آفرینی سلبریتی ها در آشوب ها رسیدگی شود


در بررسی روند پیام های منتشر شده سلبریتی ها و برخی چهره ها این موضوع قابل تأمل است که ممکن است این افراد تحت تاثیر جوسازی ها و یا فشارهای پشت پرده به صورت غیرمستقیم با این اغتشاشگران همراه و همگام شدند.

- میثم حسنعلیزاده مخترع و نخبه علمی مازندران در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اتفاقات اخیر و مشکلات به وجود آمده، اظهار کرد: تجربه ثابت کرده که پشت پرده اغتشاشات در کشور، جدایی طلب ها، سلطنت طلب ها و کشورهای غربی که چشم به منافع ایران دوخته اند، قرار دارند.

وی گفت: سلطنت طلب ها و جدایی طلب ها تنها به فکر صندلی ریاست خودشان هستند و کشورهای غربی ها هم از قبل این اغتشاشات برای رسیدن به منافع خودشان کیسه دوخته اند.

این نخبه علمی خاطر نشان کرد: برخی چهره ها و سلبریتی ها ناخواسته یا از روی عدم آگاهی در دام جدایی طلب ها و سلطنت طلب ها قرار گرفته اند و آب به آسیب دشمن می ریزند.

وی با اشاره به پرونده قطور جنایت سلطنت طلب ها علیه مردم در غرب کشور، گفت: برای بنده سئوال است که چرا برخی سلبریتی ها بدون توجه به ماهیت این اغتشاشات در دام آنها قرار گرفته اند.

این نخبه علمی اضافه کرد: در بررسی روند پیام های منتشر شده سلبریتی ها و برخی چهره ها این موضوع قابل تأمل است که ممکن است این افراد تحت تاثیر جوسازی ها و یا فشارهای پشت پرده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره ها آب به آسیاب دشمن نریزند/نقش آفرینی سلبریتی ها در آشوب ها رسیدگی شود

چهره ها آب به آسیاب دشمن نریزند/نقش آفرینی سلبریتی ها در آشوب ها رسیدگی شود