مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 21:122022-09-30سياسي

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش و دفتر تبلیغات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت الاسلام «احمد واعظی» رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه را امضا کردند.

- تفاهم نامه همکاری میان سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حضور رؤسای دو مجموعه به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت الاسلام احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه را امضا کردند.

این تفاهم نامه در زمینه های علمی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی در فضای حقیقی و مجازی و رسانه ای به امضا رسید که از جمله محور های آن می توان به شناسایی و جذب طلاب مستعد و متخصص جهت بهره گیری در زمینه رشد و گسترش فرهنگ و ارزش های اسلامی در ارتش و سازمان های وابسته، بهره گیری از شبکه توزیع محصولات فرهنگی دو دستگاه به منظور ارتقای سطح دسترسی مخاطبان به آثار و فرآورده های فرهنگی و دینی دو دستگاه، مشارکت در تولید برنامه های رادیو – تلویزیونی ارتش، طراحی و اجرای برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش و دفتر تبلیغات

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش و دفتر تبلیغات