مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 13:372022-09-30سياسي

استاد تمام دانشگاه: لازم است با قدرت و قوت با فتنه گران برخورد شود


عضو هیات علمی دانشگاه با بیان اینکه لازم است که با قوت و قدرت با فتنه گران برخورد شود، گفت: در فتنه های قبلی رأفت اسلامی منجر به این می شد که برخی افراد فکر کنند می توانند در جریان های بعدی نیز دخالت کنند اما این بار نیروی انتظامی با قدرت در میدان حضور پیدا .

- محمد فضیلتی، عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه سرمنشأ فتنه اخیر کفر جهانی است، اظهار داشت: اسلام علوی به طور دائم با کفر جهانی درگیر بوده و در این راستا اگر نگاهی به صدر اسلام داشته باشیم، شاهدیم که در دوران پیامبر نیز این درگیری ها وجود داشته است.

وی با یادآوری اینکه مواردی از جمله حضور بی نظیر مردم در اربعین حسینی و حضور آیت الله رییسی در سازمان ملل باعث عصبانیت کفر جهانی و منافقان داخلی شد که در ادامه به دنبال موقعیتی برای بروز آن بودند، افزود: دشمن در هرلحظه با ترفندهای جدید وارد میدان می شود و در این مسیر نیاز است که دقت لازم را داشته باشیم.

فضیلتی خاطرنشان کرد: فتنه اخیر باعث رو شدن دست منافقان و افرادی که ادعای ولایت مداری می کردند شد و این مورد امتیاز این فتنه نسبت به فتنه های گذشته بود.

عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور اصفهان با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال بهانه هایی است تا بتواند اختلاف افکنی هایی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد تمام دانشگاه: لازم است با قدرت و قوت با فتنه گران برخورد شود

استاد تمام دانشگاه: لازم است با قدرت و قوت با فتنه گران برخورد شود