مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 13:272022-09-30سياسي

گازرسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان به شرکت گاز خراسان جنوبی واگذار شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: عملکرد موفق گازرسانی در استان موجب شد گازرسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان نیز به شرکت گاز استان خراسان جنوبی واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز با بیان این مطلب در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان خاطرنشان کرد: در سال اول آغاز به کار دولت سیزدهم  برنامه های هفته دولت توانست دستاورها و خدمات دولت را به خوبی به اطلاع مردم برساند.

وی  تأکید کرد: ستاد بزرگداشت هفته دولت استان  با فعالیت کمیته های 14گانه شکل گرفت که به نظر اینجانب و تأیید استاندار برنامه های کمیته ها در مجموع رضایت بخش بوده است.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: دولت  سیزدهم در یک سال گذشته در حوزه های مختلف اتفاقات ارزشمندی رقم زده  که توانستیم آنها را به درستی به اطلاع مردم برسانیم.

عباس زاده تصریح کرد: استان خراسان جنوبی توانست در جشنواره شهید رجایی به عنوان یکی از استان های برتر معرفی شود که خود نشان از همکاری، همیاری و همدلی مجموع دستگاه های اجرایی استان  است.

وی افزود: باید ساختار ستاد بزرگداشت هفته دولت جهت استفاده در هفته های دولت و دهه های مبارک فجر آتی حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان به شرکت گاز خراسان جنوبی واگذار شد

گازرسانی به چند شهر سیستان و بلوچستان به شرکت گاز خراسان جنوبی واگذار شد