مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 13:072022-09-30سياسي

ربیع الاول فرصت خوبی برای بازخوانی ابعاد تحقق جامعه نبوی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران که امروز 8 مهرماه، - خطیب جمعه تهران گفت: ماه ربیع الاول فرصت خوبی است که جامعه ما یکبار دیگر الگوی نبوی و مدینه فاضله نبوی و ابعاد آن را بازخوانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران که امروز 8 مهرماه، در دانشگاه تهران برگزار شد، بزرگترین سفارش پیامبر اعظم(ص)، انبیای الهی، امام علی(ع) و ائمه هدی و همه اوصیا را تقوای الهی دانست و گفت: با تقوا است که فرد و جامعه مؤمن به همه آرزوها و آرمانهایش خواهد رسید.

وی افزود: اگر بزرگترین آروزی جامعه مؤمن نزدیک شدن و شبیه شدن به شخصیت پیامبر(ص) به لحاظ اندیشه ای و اخلاقی و زیست فردی و خانوادگی و اجتماعی و الگو گرفتن از پیامبر اعظم(ص) است، راه رسیدن به این هدف بزرگ همین تقوا و التزام به امر و نهی الهی است.

حاج علی اکبری اظهار کرد: ماه ربیع الاول که ربیع المولود هم نامیده شده، بهار زندگی و ماهی عجیب دوست داشتنی، گشوده و روشن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیع الاول فرصت خوبی برای بازخوانی ابعاد تحقق جامعه نبوی است

ربیع الاول فرصت خوبی برای بازخوانی ابعاد تحقق جامعه نبوی است