مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 12:522022-09-30سياسي

فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوگروه 86 دور کره زمین را در مجموعه آبی گردش می کند


امیر دریادار شهرام ایرانی از آغاز مأموریت ناوگروه 86 نداجا برای دریانوردی پیرامون کره زمین خبر داد و گفت: این ناوگروه با شروع ماه ربیع الاول حرکت خود را آغاز کرده و قرار است دور کره زمین را در مجموعه آبی گردش کند تا اقتدار مردم عزیزمان را به همه جهانیان نشان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر دریادار اعلام خواهیم کرد و مردم در جریان آن قرار خواهند گرفت.

مردم بدانند که نماد مقدس نظام و مردم شریف و بی نظیر ما یعنی پرچم جمهوری اسلامی ایران در پهنه های آبی جهان در حال نمایش است.

وی افزود: ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش با شروع ماه ربیع الاول حرکت خود را آغاز کرده و قرار است دور کره زمین را در مجموعه آبی گردش کند تا ان شاءالله اقتدار مردم عزیزمان را به همه جهانیان نشان دهد.

دریادار ایرانی، پیام ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش را صلح و دوستی برای همه ملت های جهان اعلام و تاکید کرد: اگر مردم پشتوانه نیروهای مسلح باشن،د البته نیروی مسلحی که همواره در کنار مردم است، نتیجه آن اقتدار مردم است.

اگر ما امروز در اقیانوس ها حضور پیدا می کنیم به پشتوانه مردم و دعای خیر آنان است.

وی با اشاره به حضور همزمان سه ناوگروه در دریاها نیز گفت: نکته این حضور، تمام ایرانی بودن هر سه ناوشکن حاضر در این ناوگروه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوگروه 86 دور کره زمین را در مجموعه آبی گردش می کند

فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوگروه 86 دور کره زمین را در مجموعه آبی گردش می کند