مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 12:372022-09-30سياسي

امامزادگان؛ مقصد گردشگری معنوی شوند


استاندار مازندران وجود امام زادگان در استان را سند تشیع و عشق به ولایت دانست و گفت: امام زادگان باید به مراکز فرهنگی و معنوی تبدیل شوند؛ استفاده از این ظرفیت جذب گردشگری معنوی در مازندران کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سید محمود حسینی پور ظهر امروز  در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه 70 درصد وقف استان به نیت امام حسین (ع) است، اظهار کرد: این نیات نشان از پیشینه معنوی دیار علویان است.

وی با تاکید براینکه تلاش های اوقاف باید در جهت اجرایی شدن فرمان رهبری باشد، افزود: خروجی فعالیت اوقاف باید منجر به رشد معنوی و خیرخواهی جامعه شود.

استاندار مازندران وجود امام زادگان در استان را سند تشیع و عشق به ولایت دانست و ادامه داد: امام زادگان باید به مراکز فرهنگی و معنوی تبدیل شوند؛ استفاده از این ظرفیت جذب گردشگری معنوی در مازندران کمک می کند.

این مسوول ادامه داد: قبور 10 هزار و 400 شهید هشت سال دفاع مقدس مازندران تداعی گر امامزادگان محسوب می شوند باید مانند امام زادگان به گردشگران و مسافران معرفی شوند.

به گفته نماینده عالی دولت در مازندران، اداره کل اوقاف علاوه بر فعالیت فرهنگی می تواند در بخش اقتصادی هم با جذب گردشگر معنوی به توسعه اقتصادی استان کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامزادگان؛ مقصد گردشگری معنوی شوند

امامزادگان؛ مقصد گردشگری معنوی شوند