مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 12:322022-09-30اجتماعي

کندوان از ساعت 15 یک طرفه می شود


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به انسداد مرزن آباد از ساعت 12 امروز، گفت: محور کندوان کندوان از ساعت 15 تا 24 امروز از مسیر شمال به جنوب به صورت یک طرفه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  مازندران، یدالله جهان تاب امروز در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت جاده های مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک سنگین خودروها در محور کندوان و همچنین تردد نیمه سنگین خودروها در محور هراز هستیم.

وی افزود: باتوجه به ورودی هایی که داشتیم انتظار داریم از بعدازظهر بر حجم ترافیک در محورها افزوده شود.

رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی بحث اعمال محدودیت یک طرفه در محور کندوان در دستور کار قرار دارد.

جهان تاب با اشاره به انسداد مرزن آباد از ساعت 12 امروز، یادآور شد: محور کندوان کندوان از ساعت 15 تا 24 امروز از مسیر شمال به جنوب به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز از محور هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با تاکید بر ضرورت توجه رانندگان به توصیه ها و هشدارهای پلیس، گفت: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده های شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوان از ساعت 15 یک طرفه می شود

کندوان از ساعت 15 یک طرفه می شود