مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 11:072022-09-30سياسي

تشکیل کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر در قزوین


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از تشکیل کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر به ریاست دادستان عمومی و انقلاب قزوین و با حضور رییس شورای بانک های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سیدجمال حسینی در جلسه ستاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبیک که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در آخرین جلسه با مسئولان ارشد نظام تحت عنوان آسیب های اجتماعی صراحتا اعلام کردند که با بنیان های اقتصادی و مالی قاچاقچیان موادمخدر باید مبارزه کرد.

وی افزود: طبق تجربه نظام و دستاوردهای پژوهشی هر مالی که از خانواده وی توانایی سیر مسیر تجهیزات وی را نداشته باشد و قاچاقی در دادگاه ها باید اثبات کند اموال منقول و غیرمنقول موجود در بانک ها را از کجا آورده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان موادمخدر در استان قزوین به ریاست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و با حضور رییس شورای بانک های استان تشکیل و ورود یافته اند و رصد پولشویی قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر آغاز شده و هر 45 روز گزارش ها، احصا و پرونده های مورد بررسی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر در قزوین

تشکیل کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر در قزوین