مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 10:472022-09-30اجتماعي

فرماندار ری: سختگیری سازمان نوسازی، مانع ایمن سازی مدرسه کلین است


فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه مدرسه 6 کلاسه روستای کلین بخش فشافویه ناایمن است، گفت: سختگیری های غیرقابل قبول و آیین نامه های دست و پاگیر سازمان نوسازی مانع از جلب همکاری خیّران برای ساخت و مناسب سازی این مدرسه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به بازدید از مدرسه روستای کلین در بخش فشافویه اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی، به همراه بخشدار فشافویه و مدیر آموزش و پرورش این منطقه از مدرسه 6 کلاسه کلین بازدید کردیم و تجهیزات و امکانات آموزشی به دانش آموزان این روستا اهدا شد.

وی گفت: هم اکنون 65 دانش آموز در مدرسه 6 کلاسه روستای کلین مشغول به تحصیل هستند، در حالی که این مدرسه فرسوده و ناایمن است.

  فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به ورود یک خیّر برای بازسازی مدرسه 6 کلاسه روستای کلین تصریح کرد: این خیّر 2 سال قبل برای اصلاح و بهبود این مدرسه ورود کرده بود و فقط به خاطر سختگیری های سازمان نوسازی مدارس، از تصمیم خود عقب نشینی کرد.

زمانی ادامه داد: سختگیری های غیر قابل قبول و آیین نامه های دست و پاگیر سازمان نوسازی مانع از جلب همکاری خیّران برای ساخت و مناسب سازی مدارس می شود و روستای کلین نیز شاهد چنین بی مهری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: سختگیری سازمان نوسازی، مانع ایمن سازی مدرسه کلین است

فرماندار ری: سختگیری سازمان نوسازی، مانع ایمن سازی مدرسه کلین است