مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 10:222022-09-30دانش

فعالیت ستاد استقبال برای ورود دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به دانشگاه


ستاد استقبال دانشگاه تربیت مدرس برای ورود دانشجویان به دانشگاه فعال شد.

- سید مسعود موسوی شفایی مدیر آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگوبا خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: تصمیم استقبال از دانشجویان جدید الورود تصمیم معاونت فرهنگی، آموزشی و روابط عمومی  بود که قرار شد بعد از 2 سال به صورت حضوری از دانشجویان استقبال شود و بر همین اساس جلسات هماهنگی برگزار شد.

وی گفت: حدود 2500 تا 3000 دانشجو در مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری در حال تحصیل در دانشگاه تربیت مدرس هستند، فعالیت دانشگاه به صورت حضوری از فروردین ماه آغاز شده ولی دانشجویان جدیدالورود افرادی هستند که 2 سال است دانشگاه را به صورت حضوری ندیده اند، به همین دلیل ستادی برای ثبت نام ایجاد شد.

مدیر آموزشی دانشگاه تربیت مدرس افزود: در ستاد برنامه ریزی شد که اطلاع رسان محیطی و پیامکی داشته باشیم و از فضای مجازی استفاده شود.

 موسوی شفایی در ادامه گفت: دانشگاه تربیت مدرس در راستای حمایت از محیط زیست بارکدی را درنظر گرفته تا دانشجو با اسکن آن بتواند به نقشه دانشگاه دسترسی یاید و با محیط دانشگاه آشنا شود.

*استقبال از دانشجویان با گل  موسوی شفایی خاطرنشان کرد: به دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه یک شاخه گل تقدیم می شود و به به سمت دانشکده ها هدایت می شوند و کارهای ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت ستاد استقبال برای ورود دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به دانشگاه

فعالیت ستاد استقبال برای ورود دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس به دانشگاه