مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 09:372022-09-30سياسي

نایب رییس مجلس: دانشگاه ها نسخه پیشرفت و توسعه استان را تدوین کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در کشور را بسیار مهم دانست و افزود: دانشگاه ها می توانند پشنهادات خود را در خصوص اثربخشی دانشگاه مربوطه در حوزه علم در برنامه هفتم ارائه کنند.

تشکیل ستاد توسعه استان با محوریت دانشگاه محقق اردبیلی اسماعیل چمنی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: ستاد توسعه استانی با محوریت دانشگاه محقق اردبیلی تشکیل شده و کارگروه های مربوطه نیز در حال فعالیت هستند.

وی افزود: استان اردبیل نیازمند ایجاد موسسه بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و رباتیک است که در صورت تحقق این امر، علاوه بر شناساندن استان در حوزه علم و فناوری، شاهد اشتغالزایی مناسبی نیز در این حوزه خواهیم بود.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به لحاظ شدن مالیات پلکانی برای حق التدریس ها و مشکلات تامین مسکن دانشگاهیان، از نایب رییس مجلس شورای اسلامی خواست تا حمایت های لازم را جهت رفع این مشکلات انجام دهد.

چمنی خواستار حمایت های لازم مجلس و دولت برای اختصاص اعتبارات لازم به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام دانشگاه شد و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی با حدود 12 هزار نفر دانشجو، 400 عضو هیات علمی و بیش از 400 کارمند نیازمند ترمیم بودجه در سال آتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس مجلس: دانشگاه ها نسخه پیشرفت و توسعه استان را تدوین کنند

نایب رییس مجلس: دانشگاه ها نسخه پیشرفت و توسعه استان را تدوین کنند