مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 09:322022-09-30سياسي

لزوم هوشیاری، وحدت و دشمن شناسی اقوام و مذاهب در جنگ شناختی


امام جمعه سراوان با بیان اینکه اجازه مداخله در امور داخل کشور را به دشمن ندهیم، گفت: باید همه اقوام و مذاهب برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان پای کار باشند و آنان را در رسیدن به توطئه ها ناکام بگذاریم.

- حجت الاسلام مجتبی بامری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: یکی از مسائلی که در این ایام باید دقت کنیم دشمن شناسی است، امروز هم به همان مجاهدت های دورن دفاع مقدس نیاز داریم.

وی ادامه داد: همان دشمن دوران دفاع مقدس را هم اکنون داریم، همان دشمن اکنون هم در میدان است، باید سنگربندی دشمن را بدانیم و اجازه مداخله در امور داخل کشور ندهیم.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: امروز هم باید برادری و وحدت مجاهدان را برای مقابله با دشمنان داشته باشیم، اکنون هم در حال جنگ شناختی دشمن هستیم، تاکتیک دشمن تغییر کرده با جنگ نرم وارد میدان شده اند، هوشیاری، وحدت و دشمن شناسی را مانند رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه امروز هم لازم است راه و روش شهدا را سرلوحه کار قرار دهیم گفت: باید همه اقوام و مذاهب برای مقابله با جنگ شناختی دشمن پای کار باشند و دشمن را در رسیدن به توطئه ها ناکام بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هوشیاری، وحدت و دشمن شناسی اقوام و مذاهب در جنگ شناختی

لزوم هوشیاری، وحدت و دشمن شناسی اقوام و مذاهب در جنگ شناختی