مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 09:072022-09-30دانش

معتمدی: شأن دانشگاه بالاتر از این است که از افرادی مانند سلبریتی ها تأثیر پذیرد


رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دانشگاهیان خط خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند، گفت: شأن دانشگاه بسیار بالاتر از آن است که از افراد دیگر مانند سلبریتی ها تاثیر پذیرد، - عبدالله معتمدی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با بیان اینکه دانشگاه ها محل حضور دانشجویان و استادانی است که جزء با استعدادترین افراد جامعه هستند و بدیهی است که نسبت به مسائل جامعه حساسیت داشته باشند، گفت: دانشگاهیان اگر احساس کنند جایی ابهام یا انحرافی وجود دارد نسبت به آن واکنش نشان می دهند.

وی افزود: فوت مرحومه امینی ابتدا برای برخی ابهاماتی داشت، نهادهای مرتبط و رسانه ها تا حد زیادی این ابهامات را پاسخ دادند.

دانشجویان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

واکنش های دانشجویی مادام که مبتنی بر منطق و استدلال باشد و به دنبال یافتن پاسخ باشند امری طبیعی است، در این مسیر افراد تلاش می کنند پاسخ سوال خود را پیدا کنند و البته اذهان استدلالی دانشجویان همواره برای پذیرش واقعیت نیاز به مستندات و ادله مناسب دارند.

معتمدی گفت: حساب دانشجویان از افراد اغتشاشگر جدا است و انتظار می رود دانشجویان در هیچ صحنه ای که افراد معلوم الحال قصد سو استفاده و بهره برداری از آنها را دارند وارد نشوند، احترام به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدی: شأن دانشگاه بالاتر از این است که از افرادی مانند سلبریتی ها تأثیر پذیرد

معتمدی: شأن دانشگاه بالاتر از این است که از افرادی مانند سلبریتی ها تأثیر پذیرد