مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 21:072022-09-29سياسي

«ایجاد دو دستگی میان ملت»فصل مشترک اقدامات رسانه های معاند است


رسانه های ضد انقلاب همواره برای ایجاد دو دستگی در بین ملت ایران تلاش کرده و به دلیل کینه ای که از ما دارند هر موقع اختلاف، - حسین فریدونی، سردبیر هفته نامه صدف و از فعالان فرهنگی و از هنرمندان جنوب کشور امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: رسانه های ضد انقلاب همواره برای ایجاد دو دستگی در بین ملت ایران تلاش کرده و به دلیل کینه ای که از ما دارند هر موقع اختلاف، آشوب و اغتشاشی در کشور بوجود آید شوق زده شده و بر تلاش خود جهت رسیدن به اهداف شوم خود می افزایند.

وی تأکید کرد: از دشمن و رسانه های ضد انقلاب انتظار دیگری به جز این نمی توان داشت.

آنها هرگز دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند و در جهت دستیابی به منافع استعماری خود فعالیت می کنند اما نکته مهمی که وجود دارد این است که گاهی اوقات رسانه های داخلی هم ناخواسته همصدا با رسانه های بیگانه می شوند.

به گفته حسین فریدونی، هر چند اکثر اصحاب رسانه کشورمان دل در گرو انقلاب و میهن دارند ولی به دلیل بی توجهی متولیان امور فرهنگی و رسانه ای، رسانه های ما نیز سر در گم شده و راه اصلی را گم می کنند و بعضی اوقات به راه خطا می روند.

به نظر من بایستی دولت و سازمان های فرهنگی و تبلیغاتی حمایت و توجهی ویژه ای نسبت به رسانه ها و اصحاب رسانه داشته باشد و آنها را به حال خود رها نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایجاد دو دستگی میان ملت»فصل مشترک اقدامات رسانه های معاند است

«ایجاد دو دستگی میان ملت»فصل مشترک اقدامات رسانه های معاند است