مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 19:272022-09-29سياسي

تامین زیرساخت های مورد نیاز مناطق کم برخوردار در دستور کار شورای ششم قرار دارد


باید خروجی تصمیمات شورا به نفع مردم باشد و در این زمینه توجه به رفاه ساکنان مناطق منفصل در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرمانی در مراسم افتتاح پروژه ایستگاه شماره 10 آتش نشانی شهرداری قزوین که ظهر امروز در ناحیه شهری اندیشه برگزار شد، اظهار کرد: اولویت اعضای شورا و شهردار تکمیل طرح های نیمه تمام است و بر این اساس خرسندیم در روز بزرگداشت مقام آتش نشان، ایستگاه آتش نشانی شهرک اندیشه افتتاح شد.

وی افزود: سه دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه سه نیرو برای این ایستگاه تامین شده و سایر نیازها را در آینده برطرف می کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: اعضای شورای شهر قزوین برخاسته از بطن مردم هستند و باید خروجی تصمیمات شورا به نفع مردم باشد و در این زمینه توجه به رفاه ساکنان مناطق منفصل در اولویت قرار دارد.

فرمانی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت میان شورا و شهرداری اضافه کرد: هر وقت انسجام و وحدت داشتیم شاهد اتفاقات خوبی بودیم و این وحدت موجب شده پیگیری مشکلات تسریع شود و حل مشکلات شهرک اندیشه نمونه بارزی است که به گره گشایی از مشکلات منجر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: مناطق کم برخوردار باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرند و ما عزم جدی داریم به مناطق کم برخوردار توجه بیشتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زیرساخت های مورد نیاز مناطق کم برخوردار در دستور کار شورای ششم قرار دارد

تامین زیرساخت های مورد نیاز مناطق کم برخوردار در دستور کار شورای ششم قرار دارد