مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 18:372022-09-29اقتصادي

20 طرح گردشگری با اعتبار 105 میلیارد تومان در گلستان اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، محمد جواد ساوری عصر امروز در افتتاح پروژه های گردشگری شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پنجم مهرماه لغایت 12 مهرماه هفته گردشگری بوده و به همین مناسبت روز گذشته از طریق ویدئو کنفرانس 20 طرح گردشگری در گلستان با حضور وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با اعتبار 105 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست کلی و ابلاغی وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و دوره جدید مدیریت پروژه های مهم استان در حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اولویت بندی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان خاطرنشان کرد: گنبدکاووس به عنوان شهرستان تاریخی، فرهنگی و تمدن، پروژه های مرمت برج اجری قابوس و احیای دیوار تاریخی جرجان و خلیج گرگان،: جزیره اشوراده و بافت تاریخی گرگان در استان از جمله پروژه های مهم و اولویت دار استان بوده که در دستور کار است.

وی ادامه داد: در کنار این پروژه ها، توسعه زیرساخت هامتناسب با گردشگری و بومگردی نیز در حال انجام خواهد بود.

ساوری گفت: با توجه به اینکه 47 درصد جمعیت استان گلستان در روستاها مستقر بوده، بسط و توسعه گردشگری قطعا از روستاها آغاز می شود و در این راستا بومگردی مورد توجه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 طرح گردشگری با اعتبار 105 میلیارد تومان در گلستان اجرا می شود

20 طرح گردشگری با اعتبار 105 میلیارد تومان در گلستان اجرا می شود