مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 15:422022-09-29سياسي

وحدت نیاز ضروری جهان اسلام است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: داشتن وحدت میان شیعه و سنی نیاز ضروری جهان اسلام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج،  حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های هفته وحدت در کردستان، با اشاره به حوادث تلخ روزهای اخیر ابراز تاسف کرد و افزود: با یک اتفاق کوچک همه چیز زیرسوال رفته است.

وی یادآور شد: امروز دشمنان نظام با بهره گیری از ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به وحدت قومی، مذهبی، اجتماعی و سیاسی در کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر تبیین و روشنگری مسائل مختلف عقیدتی و فرهنگی مانند اربعین، هفته وحدت و سایر مسائل معنوی تاکیدکرد و گفت: حضور گسترده خواهران در حوزه های علمیه نماد وحدت است.

به گفته وی، قبل از انقلاب تنها تعداد انگشت شماری از خواهران در حوزه های علمیه حضور داشتند در حالیکه امروز 600 نفر از خواهران استان در حوزه های علمیه حضور دارند.

حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی و پرمحتوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است تصریح کرد: تدوین برنامه های فرهنگی تنها نیازمند هزینه نیست بلکه کارهای فرهنگی نیازمند  تفکر و صرف وقت است.

وی برگزاری کرسی های آزاداندیشی را در دانشگاه ها ضروری برشمرد و گفت: این کرسی ها باید طبق قانون، آیین نامه و زیرنظر داور برپا شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت نیاز ضروری جهان اسلام است

وحدت نیاز ضروری جهان اسلام است