مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 15:022022-09-29سياسي

لزوم تبیین ارزش های دفاع مقدس در کتاب های درسی از دبستان تا دانشگاه


مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران درباره حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، گفت: تنها راه ماندگاری این میراث گرانبها، تدوین و تبیین آن در سرفصل و کتاب های درسی نظام آموزش و پرورش و نظام آموزش عالی از دبستان تا دانشگاه است.

- علیرضا آل امین سائلی مسؤول کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس نماد مقاومت و یادآور ایثار و از خودگذشتگی ملت حسینی ایران اسلامی و غیرت و بصیرت جوانان، دلاور مردان و شیرزنانی است که با تأسی از شعار هیهات منا الذله سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و حراست از خاک میهن اسلامی مان تا پای جان ایستادند و مقاومت کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که مراکز آموزشی و دانشگاهی در دفاع مقدس چه سهمی داشتند؟ ، گفت: در دوران دفاع مقدس حدود 226 هزار شهید دادیم که این شهدا از طیف های مختلف مردم هستند؛ سهم مراکز آموزشی و علمی در این جانفشانی با تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز، حدود 5 هزار شهید معلم  و چندین هزار نفر شهید دانشگاهی بسیار چشمگیر است.

آل امین افزود: امروزه به برکت خون این شهدا و به لطف قدرت دفاعی و توسعه اقتصادی کشورمان، سایه جنگ نظامی از سر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین ارزش های دفاع مقدس در کتاب های درسی از دبستان تا دانشگاه

لزوم تبیین ارزش های دفاع مقدس در کتاب های درسی از دبستان تا دانشگاه